Luister een fragment

Bella Italia

Rank 4493 Gelezen 1124 Aan het lezen 11 Wil ik lezen 205 Favoriet 23 Recensies 27
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 8 Spots 1   Topics 0
Als de zomervakantie voor de deur staat, besluiten Hans en Petra om met hun elfjarige zoon Niels te gaan kamperen aan het Gardameer in Italië. Niels maakt er snel vrienden en struint al gauw de hele dag met hen over de camping. Totdat hij op een avond niet op de afgesproken tijd terug is. Hans gaat ongerust op zoek en doet een verschrikkelijke ontdekking. In de bosjes vindt hij het lichaam van een jongen. Niels zit er vlakbij, in shock. Omdat de vermoedelijke dader na een achtervolging door Hans in het Gardameer verdronken is, beschouwt de politie de zaak snel als afgerond. Thuisgekomen gaat de getraumatiseerde Niels in therapie, omdat hij nog steeds niet over die avond kan praten. Totdat ze een paar maanden later horen dat er in hetzelfde gebied weer een moord is gepleegd. Niels kan zich steeds meer details herinneren van de eerdere moord en ze worden gevraagd voor het politieonderzoek naar Italië te komen. Dat hadden ze beter niet kunnen doen?

Thriller
Oorspronkelijke titel
A.W. Bruna Uitgevers
01 januari 2011
18 mei 2015

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Samantha Braat

Sander (Hebban Crew) Hebban Crew

Is Bella Italia goed? Ja en nee en daarmee voldoet het eigenlijk precies aan het format.

door: Sander (Hebban Crew) 1 like
Suzanne Vermeer is een fenomeen. Vorig jaar was zij, met zeven titels in het top 60, de succesvolste thrillerauteur in ons land. Een goed staaltje marketing waar menig uitgever van zal watertanden. Vermeer is een zogenaamde formatauteur: je weet wat je krijgt. Met titels als All inclusive, Cruise,...

Reacties op: Bella Italia