Beminnen

Dit is het derde boek in de serie Mindfulness Essentials van de boeddhistische zenmeester Thich Nhat Hanh. In 'Beminnen' onderzoekt Thich Nhat Hanh op geheel eigen wijze de vraag hoe je moet liefhebben, en hoe mindfulness hierbij kan helpen. Zijn karakteristieke helderheid, compassie en humor komen tot leven in dit nieuwe boekje over het oudste onderwerp ter wereld: de liefde.
Thich Nhat Hanh brengt onze sterkste emotie terug tot vier elementen: je kunt alleen van iemand houden als je van jezelf houdt; liefde is begrip; begrip zorgt voor compassie; en met aandachtig luisteren en liefdevol spreken kunnen we onze liefde tonen.
'Beminnen' bevat meditaties die je alleen of met je partner kunt doen, om je vermogen tot liefhebben te begrijpen en te vergroten. Deze meditaties zijn geschikt voor beginners en gevorderden.

Is Beminnen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Beminnen