Ben ik nou gek?

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Binnen de muren van het gezin, laat de narcistische ouder diepe emotionele sporen achter, bij zowel partner als kinderen. Het is daarom in het belang van het hele gezin, om het manipulatieve gedrag van de narcistische ouder zo snel mogelijk te herkennen en ermee aan de slag te gaan.
‘Ben ik nou gek?’ geeft praktijkinformatie over de narcistische persoonlijk­heids­stoornis (NPS) en neemt je mee om inzicht te krijgen in het narcistische gedrag van de ouder. Het handboek geeft antwoord op vragen als: ‘ Wat kan je doen als andere ouder of als (volwassen) kind, om los te komen uit het web van manipulaties? Hoe kan je zelf weer de regie krijgen over je eigen leven?’
De auteur werkt ondermeer met fragmenten, interviews, herkenningslijsten en Unieke Tips en deelt met jou haar ervaringen als therapeut in Praktijk De Rots.
Met dit handboek komen de (ex)partner en het kind zelfverzekerder en krachtiger in het leven te staan. Zij gaan uiteindelijk inzien dat het leed niet voor niets is geweest; ‘Het mooiste wat je dan kunt worden is jezelf’.

Boekenbent, Uitgeverij
01 januari 2015
9789462037915

Reacties op: Ben ik nou gek?