Bercka

Bercka

Rank 7211 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0
"Ik weet wie je bent, Lynna." Angst had mijn hart in zijn greep gehad. "Jij bent de erfgename van Bercka, het Bercka dat niet zo lang geleden tot de grond toe is verwoest. Jij bent de persoon die de ridders van heer Finian zoeken. Wees gerust, ze zijn nog niet in het zuiden. Kun je iets? Hebben ze je in de vesting iets geleerd? Ben jij serieus getraind zoals de verhalen doen geloven?"
In het diepste geheim rijdt Lynna naar het grote toernooi in Gallico. Niemand mag weten wie ze is want er wordt nog steeds naar haar gezocht. Als ze haar capaciteiten op het juiste moment inzet, kan ze het geld wat ze daarmee verdient gebruiken om haar geboortegrond, de verwoeste vestingstad Bercka opnieuw op te bouwen.
Haar vriendin Synnove helpt haar bij alles wat ze doet. Maar de raadselachtige ridder Hidde verstoort haar rust en haar ritme. Hij draait om haar heen en brengt haar in grote verwarring. En wat doet hij bij de ridders van Finian? Als het erop aankomt, moet ze het helemaal alleen doen. En daarvoor boort ze haar diepste krachten aan.
Een spannend en meeslepend fantasyverhaal.
Sciencefiction & Fantasy
Uitgeverij Elikser B.V.