Berichten van je engelen

In Berichten van je engelen legt Doreen Virtue uit dat het bijzonder eenvoudig is om zelf te communiceren met je engelen en vertelt zij hoe je werkelijke engelenadviezen glashelder onderscheidt van je twijfels en angsten. Ook biedt zij een bijzonder overzichtelijke stoomcursus om zelf, zonder tussenkomst van wie dan ook, contact te leggen met engelen, dat contact te intensiveren en in liefdevolle verbintenis met de eigen goddelijkheid te staan. De aartsengelen Michaël, Rafaël, Uriël en Gabriël leggen duidelijk en helder uit wat hun specifieke taken zijn waarvoor je een beroep op hen kunt doen. En de andere gevleugelde wezens, bekend als het 'kleine volkje', of de 'natuurengelen' steken ons een hart onder de riem.

Is Berichten van je engelen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Berichten van je engelen