Besparen maar!

Voordelig voorjaar, Zuinige zomer, Heerlijke herfst en Winter(bespaar)sport; dat zijn de vier delen van dit boek. De lente is bijzonder geschikt om te beginnen met besparen. In de natuur maakt ook alles een nieuw begin. Als het aan Marieke Henselmans ligt gaan we in de lente opruimen, (goedkoop en milieuvriendelijk) schoonmaken, krijgen we overzicht en gratis goede moed. We kunnen voordelig vrijen en de was steeds vaker buiten drogen in de zuinige zomer. We kunnen vast jampotten verzamelen voor de heerlijke herfst. Dan is het fruit voordelig, of zelfs gratis. Er is jam of wijn te maken van zelfgeplukte rozenbottels en bramen. Noten liggen voor het oprapen. De winter met al zijn dure feestdagen biedt talloze bespaarmogelijkheden. Elk deel heeft bij het seizoen passende bespaartips, voordelige of gratis uitstapjes, recepten en boekentips. Ook bespaartips over feestdagen die in het seizoen vallen, van Pasen tot Pinksteren, van Koninginnedag tot Kerst. Verder tips over welke bloemen er elk seizoen gratis buiten zijn te plukken.

Is Besparen maar! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Besparen maar!