Bevroren nacht

Gelezen 69 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 121 Favoriet 3 Recensies 7
Young adult Artikelen 1 Lijsten 3 Spots 1   Topics 0

Meira staat voor enorme uitdagingen nu de kwaadaardige koning Angra niet dood blijkt te zijn maar springlevend en machtiger dan ooit. Terwijl hij de wereld bedreigt met zijn zwarte magie, probeert Meira wanhopig haar eigen magie onder controle te krijgen en erachter te komen hoe ze haar krachten kan inzetten om Angra tegen te houden.
Ze vermoedt dat de oplossing in het geheimzinnige, diep onder de grond verborgen labyrint ligt. Maar langzamerhand dringt het tot haar door dat ze Winter en de mensen van wie ze houdt niet zal kunnen redden zonder het
ultieme offer te brengen...

In het spannende slot van de serie neemt Sara Raasch de lezer nog één keer mee naar de adembenemende wereld van Primoria.

Young Adult
Fictie 15+
Sneeuw als as (3)
HarperCollins Young Adult
26 september 2017
26 september 2017

Passend maar onbevredigend eind aan fantasy-trilogie

door: Joke Simmelink

Het einde van een trilogie is altijd het spannendste deel van de serie. De lezer heeft al vele uren geïnvesteerd in de serie en maakt zich op voor een bloedstollend spektakel dat een eind zal maken aan alle vragen die nog beantwoord moeten worden. In het geval van Bevroren nacht uit de reeks van ...

Reacties op: Bevroren nacht