Bijbelse wateren

Gelezen 78 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 44 Favoriet 1 Recensies 2
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

Wanneer vijf Afrikaanse illegalen proberen te ontkomen aan hun uitwijzing, wordt een van hen neergeschoten door een agent. Tegelijkertijd wordt in een appartement in een Stockholmse buitenwijk een ernstig ontbonden lichaam aangetroffen.
Tragische gebeurtenissen die onderling gelinkt blijken te zijn én waarvan de daders banden hebben met mensen binnen het onderzoeksteam: het A-team kent moeilijke tijden. Zo krijgt Kerstin Holm niet alleen te maken met machtsverhoudingen in en buiten het team, maar wordt ze ook geconfronteerd met de meest verborgen geheimen van haar leven ... en dat is niet zonder gevaar.

Literaire thriller
Detective
Oorspronkelijke titel
De största vatten
Kerstin Holm & Paul Hjelm (5)
De Geus Spanning
11 april 2009
07 oktober 2011

Een breed verhaal tot de juiste proporties teruggebracht

door: Cees van Rhienen 1 like
Arne Dahl heeft met zijn A-team een succesformule in huis gehaald. Inmiddels heeft hij alweer zijn vijfde boek gepresenteerd waarin Paul Hjelm, Sara Svenhagen, Kerstin Holm en Jorge Chavez, onder leiding van commissaris Jan-Olov Hultin, elkaar ondersteunen en samen de meest uiteenlopende criminele...

Reacties op: Bijbelse wateren