Bijna echt gebeurd

Rank 4290 Gelezen 702 Aan het lezen 14 Wil ik lezen 349 Favoriet 23 Recensies 28
Literatuur & Romans Lijsten 3 Spots 10   Topics 0

Sam en Clementine hebben een mooi, maar druk leven: twee jonge dochters, een verantwoordelijke baan voor Sam en de hectiek van een belangrijke auditie voor Clementine, die celliste is. Van jongs af aan is Clementine bevriend met Erika. Een enkele blik tussen hen kan een complete conversatie vervangen. Maar hun vriendschap is gecompliceerd.

Als Clementine en Sam op bezoek gaan bij Erika en haar man Oliver, en hun buren iedereen onverwachts uitnodigen voor een barbecue, zegt Clementine dan ook snel ja. Het gezelschap van de levenslustige buren lijkt haar een welkome afleiding.

Twee maanden later vragen Clementine en Sam zich steeds weer af: wat als we nooit naar die barbecue waren gegaan?

'Liane Moriarty is een auteur voor wie ik alles uit mijn handen laat vallen. Haar boeken zijn zo wijs, eerlijk en knap geobserveerd. Bovendien heb ik nog nooit een van haar ontknopingen kunnen raden.' - Jojo Moyes

Bruna Uitgevers B.V., A.W.
18 april 2017
18 april 2017

In één ruk uitlezen

door: Marlies Mansveld

Liane Moriarty (1966) is een Australische schrijfster, wereldberoemd door haar roman Het geheim van mijn man, die in 2013 verscheen en langer dan een jaar op de New York Times-bestsellerslijst stond. Als kind was Moriarty al verknocht aan lezen en nog steeds kan ze niet slapen zonder eerst heel...

Reacties op: Bijna echt gebeurd