Bitcoin en andere cryptovaluta

Helder overzicht en duidelijke uitleg over Bitcoins en andere cryptovalutaJe kunt tegenwoordig geen krant meer openslaan zonder met Bitcoin of andere cryptovaluta geconfronteerd te worden.Toch heerst er veel onduidelijkheid. * Kan je echt steenrijk of straatarm worden door cryptovaluta te kopen?* Hoe stap je erin?* Waarom is blockchain een belangrijke ontwikkeling?Blokchain en cryptovaluta geeft antwoord op al deze vragen en is een eenvoudige introductie tot de wereld van het digitale geld en blokchaintechnologie. Je leert daarnaast hoe je veilig en stapsgewijs je eerste crypto-aankoop doet en daarmee letterlijk de sleutel krijgt tot een nieuwe manier van digitaal waarde overdragen. Bovendien wil auteur Gert-Jan Lasterie met dit boek zijn enthousiasme over blockchain als een mogelijk revolutionaire ontwikkeling delen. Gert-Jan is nu net zo bevangen over blockchaintechnologie als hij destijds was over het internet toen dat nog in de kinderschoenen stond.Deze nieuwe laag op het internet zorgt voor een bron van mogelijkheden waarvan we het begin nog maar net hebben gezien. En iedereen kan meedoen.

Is Bitcoin en andere cryptovaluta het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Bitcoin en andere cryptovaluta