Bitter Falls

Bitter Falls

Rank 31 Gelezen 49 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 176 Favoriet 1 Recensies 0
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 1   Topics 0
Zij onderzoekt een cold case die niemand anders aankan, door naar plaatsen te gaan waar niemand heen durft.

Ondanks alle schokkende gebeurtenissen in haar verleden probeert Gwen Proctor door te gaan met haar leven. Een nieuwe opdracht geefthaar weer een doel: de cold case van de verdwijning van een jonge man. De man is al drie jaar vermist en de politie heeft geen enkele aanwijzing. Zijn gekwelde moeder Ruth blijkt zich helemaal teruggetrokken te hebben. Gwen weet zelf hoe het voelt om intens bezorgd te zijn over je kinderen.

Het onderzoek van Gwen levert al snel verdachten op… en nieuwe slachtoffers. Terwijl zij elk duister spoor volgt, wordt duidelijk dat deze vreemde zaak weleens akelige gevolgen kan hebben voor haarzelf. Want hoe dichter Gwen bij de waarheid komt, hoe heviger de dreiging die haar – en haar kinderen – thuis te wachten staat. In deze stad die zich eerder als één blok tegen Gwen en haar familie keerde, blijkt vooral één familie bijzonder wraakzuchtig te zijn. Gwen bereidt zich voor om op twee fronten te strijden. Maar wil zij de ultieme prijs wel betalen?
Thriller

Lezerswaarderingen

Artikelen over Bitter Falls

Meer artikelen

Door lezers

Thriller Café / Waar kijk jij naar uit in juni?
01 juni 2020 44 reacties
  Meer artikelen van lezers