Bloedlijn

Rank 141 Gelezen 929 Aan het lezen 14 Wil ik lezen 338 Favoriet 57 Recensies 93
Thrillers & Spanning Artikelen 10 Lijsten 7 Spots 8 Top25's 27 Hebban 1000 701   Topics 0

In dit eerste deel van de Jessy Haider-serie maakt Jessy kennis met een geheime club van experts in het oplossen van misdaden die een allesbeslissende rol zal gaan spelen in haar leven. De organisatie komt in actie als de rechtsstaat ontoereikend is; ze velt vonnissen en voert straffen uit. Als dienaar van de wet is Jessy fel gekant tegen het spelen voor eigen rechter. Maar dan heeft ze nog niet oog in oog gestaan met haar grootste kwelgeest? De onconventionele rechercheur Jessy Haider beleeft na de dood van haar zoon perioden van intens verdriet en rouw, maar ook van machteloze woede. Nick werd vermoord door een psychopaat die zij jaren eerder achter de tralies liet verdwijnen en de man lijkt sinds zijn ontsnapping nog maar één doel te hebben: haar leven ruïneren. De zestienjarige dochter van een kwekersgezin lijkt zelfmoord te hebben gepleegd. Jessy grijpt de dood van het meisje aan om na een gedwongen verlof te bewijzen dat ze haar werk weer aan kan. Het meisje had alle reden om te leven en de rechercheur gelooft niet in zelfmoord. Maar Jessy heeft een verborgen agenda: ze grijpt de zaak aan om de kwelgeest op te sporen die haar zoon vermoordde. Het is het begin van een kat-en-muisspel op leven en dood.

Literaire thriller
Thriller
Jessica Haider (1)
Karakter Uitgevers BV
14 februari 2013
22 september 2017
9789045201504 , 9789045206264 , 9789045202907

1 keer bewerkt, laatste bewerking door iggi

Krachtige personages en bloedstollende actie

door: Mads Bruynesteyn 1 like

Hoe kan je er als auteur voor zorgen dat je je lezers blijft verrassen? Na elke goed gewaardeerde thriller verwacht het lezerspubliek immers ook bij het volgende boek weer verrast te worden door een spannende en hoogstaande plot. Zo ook bij Corine Hartman, die inmiddels al een vat vol spannende...

Reacties op: Bloedlijn