Het kwaad in ons

Rank 9484 Gelezen 238 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 229 Favoriet 10 Recensies 16
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Lijsten 3 Spots 5   Topics 0

Een gelukkig gezin. Zijn we dat ooit wel geweest?

Simone Steenbeecks grootste wens was moeder worden. Een gezin om voor te zorgen. Helaas bleef een zwangerschap uit en koos ze samen met haar man Richard voor een andere weg. Ze werden de trotse adoptieouders van de Braziliaanse Daniel en Nina. Niet lang daarna raakte Simone alsnog zwanger en dochter Veerle completeerde het gezin.
Nu, bijna twintig jaar later, woont het gezin Steenbeeck in het idyllische Hattem aan de IJssel. Simone heeft een patisserie in het dorp, Richard is leraar in het vlakbij gelegen Zwolle en de kinderen… daar stokt het perfecte plaatje. Langzaam slaan er gaten in het warme, veilige nest dat Simone haar gezin wil bieden, en ongemerkt schuiven ze naar de rand van de afgrond.

Literaire thriller
Cargo
22 februari 2018
22 februari 2018

Guy Doms Hebban Recensent

Familiedrama resulteert in psychologische krachttoer

door: Guy Doms 3 reacties 1 like

Een standalone of een serie; onder de hersenpan kruipen van psychopaten, of in de huid van koelbloedige moordenaars? Alles en iedereen kan ze aan, in thrillerland. Het veelzijdige schrijverstalent van de Nederlandse succesvolle auteur Corine Hartman (1964) is bijna onuitputtelijk. Met haar nieuwste...

Reacties op: Het kwaad in ons