Bodylogics

Bodylogics

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
'Zonder abstractievermogen kun je niet verlicht worden'

Om jezelf beter te leren kennen, is het noodzakelijk jezelf te leren begrijpen. Te leren begrijpen dat de eigenschappen van jouw lichaam niet alleen worden bepaald door de generaties voor jou, maar tevens door de voedselpatronen van je moeder in de seizoenen dat jij in de baarmoeder zat.

Met de inzichten uit dit boek zal jij jezelf en de ander beter gaan begrijpen, waardoor je beter met jezelf en de ander kunt communiceren. Je leert hoe je beter kunt dienen. Ook hoe je beter kun verkopen.

Dit boek laat met logische evolutionaire verklaringen zien waarom sommige mensen in aanleg intelligenter zijn en anderen emotioneel meer diepgang lijken te hebben. En bovenal, dat er geen goed of fout is. Hoe het kan dat sommigen daadkrachtiger en innovatiever zijn en anderen niet vooruit lijken te komen? Bodylogics leert je hoe je het beste uit haalt uit het leven dat je hebt gekregen en hoe je je talenten het beste kunt uitvergroten.
Gezondheid & Psychologie
Ratelband Research Instituut