Book To Be

Als je je ervan bewust bent dat niemand anders je gelukkig kan maken en dat geluk het resultaat is van de liefde die uit jezelf komt, dan is dit het meest verheven meesterwerk, het meesterschap van liefde. We kunnen praten over liefde en er duizend boeken over schrijven, maar liefde zal voor ieder van ons compleet anders zijn, omdat we het moeten ervaren. In liefde gaat het niet om principes, maar om doen. Liefde kan alleen maar geluk creëren. Angst in actie kan alleen maar lijden veroorzaken. De enige manier om een meester in liefde te worden is door te ervaren. Je hoeft je liefde niet te rechtvaardigen, je hoeft het niet uit te leggen; je hoeft alleen te zijn. Angst is leven in duisternis, Liefde is leven in licht!

Is Book To Be het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Book To Be