Boreas en de duizend eilanden

Boreas en de duizend eilanden

Gelezen 7 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
De reis van Boreas gaat verder! Vanaf de Canarische Eilanden maken Boreas en zijn ouders zich klaar om Europa te verlaten en de grote oversteek over de Atlantische Oceaan te maken. Op weg naar het Caribisch gebied leert Boreas als een pro vissen, navigeren en wachtlopen, maar week na week alleen maar zeewater en je ouders om je heen, doet wel iets met je humeur. Gelukkig valt er genoeg te beleven tot dat ene verlossende moment: land in zicht!

Mina Witteman schreef opnieuw een spannend verhaal over Boreas die met zijn ouders de wereld rond zeilt. Van hevige stormen en een nachtelijke aanval van vliegende vissen tot bijtende barracuda’s tijdens een diepzeeduik en een jonge solozeilster in de problemen… Ook dit boek zit weer boordevol actie voor álle avonturiers – of ze nu kunnen zeilen of niet!

De pers over Boreas en de zeven zeeën:

‘Je bent er helemaal bij en voelt de wind door je haren waaien.’

Kidsweek

‘Het maakt niet uit of je van zeilen of reizen houdt, of je jongen of meisje bent, of man of vrouw. Van de keuze voor dit boek krijgt niemand spijt.’

Boekenbijlage.nl
Kind & Jeugd