Botje en de zeven schroefjes

Botje en de zeven schroefjes

Gelezen 29 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 6 Favoriet 2 Recensies 1
Junior Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 6   Topics 0

Botje: de nieuwe serie van Janneke Schotveld (Superjuffie!) over de allerleukste robot ooit!

Op een dag ontvangt Bibi een briefje van haar robot-vriendinnetje Botje. Botje schrijft dat Appie weg is en of Bibi wil komen. Samen met haar beste vriend Midas gaat Bibi meteen naar Botje toe. Ze treffen Botje helemaal alleen aan – zonder Appie Eensteen, de beroemde uitvinder en bovenal Botjes maker. Botje vertelt dat hij een paar dagen geleden van de trap is gevallen en opgehaald door een ambulance. Ze gaan op onderzoek uit en ontdekken dat Appie in een bejaardentehuis zit, speciaal voor mensen met geheugenverlies.

Botje vindt het heel erg, maar Bibi heeft stiekem wel wat gemengde gevoelens. Ze vindt het zielig voor Appie, maar is ook heel blij dat Botje weer bij haar is. Maar dan gebeurt er iets … Botje heeft dringend hulp nodig. Er is maar één iemand die Botje kan helpen. Alleen weet diegene niet eens meer wie hij zelf is. Wat nu?

Kind & Jeugd
Kinderboeken algemeen
Van Holkema & Warendorf
06 september 2016
06 september 2016

Reacties op: Botje en de zeven schroefjes