Brand het zal je maar gebeuren

Het was donker en guur weer en het regende nog flink ook, GEEN weer om buiten te spelen! Maar daar heeft niemand een boodschap aan als het ALARM afloopt en dat liep ook af.
Iedereen schoot omhoog en door de intercom hoorden we autospuit Teunis en H.V. Teunis uitrukken voor een persoon onder een trein ter hoogte van Barbera...

'Brand het zal je maar gebeuren' bestaat uit vijfendertig los van elkaar geschreven verhalen. Andre de Ruiter, Beroepsbrandweerman in hart & nieren, neemt de lezer mee in een mengeling van spannende waargebeurde verhalen die hij en zijn collega's mee hebben gemaakt. De lezer krijgt een kijkje in, zeg maar. de keuken van de Brandweer; voor sommige van u herkenbaar, maar voor velen verrassend!

Is Brand het zal je maar gebeuren het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Brand het zal je maar gebeuren