Broers

Broers is de bloedspannende jeugdthriller van Marlies Slegers (bekend van o.a. Onder mijn huid, Vijftien en Backpack) in de Misdadig goed-serie. Misdadig goed-novelles zijn niet alleen megaspannend en goed geplot, maar gaan ook over voor jongeren herkenbare en actuele onderwerpen. Wil je weleens een spannend, maar niet al te dik boek lezen? Dan ben je bij de Misdadig goed-novelles aan het juiste adres!
Op klaarlichte dag vindt er een aanslag op een middelbare school plaats. Een van de slachtoffers is Rafs beste vriend Sahir. Raf denkt zijn halfbroer Carlos te herkennen op een livefeed. Wanneer Carlos weet te vluchten, gaat Raf, geplaagd door de herinneringen aan hun jeugd, naar hem op zoek. Want misschien was hij wel het eigenlijke doelwit…
‘Met cliffhangers en kleine vooruitwijzingen bezorgt Slegers de lezer het euforische ik-weet-hoe-het-gaat-eindigen-gevoel, om dezelfde lezers vervolgens te verrassen met een onverwachte plotwending.’
Hebban.nl over Vijftien

Recensies (3)

Meer recensies

Is Broers het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Broers