Bruid voor de Italiaan

Met deze ring....

Twee jaar geleden kon Ellie Dixon niet anders dan de avances van Rio Benedetti afwijzen. Wanneer ze in Italië arriveert - met een antieke smaragden ring en het voornemen uit te zoeken wie haar vader is - besluit ze dan ook om ver uit zijn buurt te blijven. Maar zodra ze ontdekt dat ze de dochter is van Rio's pleegvader, weet ze dat ze de knappe tycoon weer zal zien. Zal ze hem een tweede keer kunnen weerstaan?
...eis ik je op!
Rio is woedend als hij hoort dat Ellie in Italië is. Ze is vast uit op het geld van zijn pleegvader! Maar hij voelt ook meteen weer het bekende verlangen naar haar - hij móét haar verleiden, en ze brengen samen een nacht vol hartstocht door. Als later blijkt dat die nacht mogelijk gevolgen heeft, ziet Rio maar één oplossing...

Is Bruid voor de Italiaan het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Bruid voor de Italiaan