Meer dan 4,3 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
Buiten het veld

Buiten het veld

Gelezen 5 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 9 Favoriet 1 Recensies 2
Young adult   Topics 0
Jeugdroman over sport, liefde en geloven in jezelf ook als je omgeving dat niet doet.
Fawad is gek op basketbal. De hele zomer heeft hij getraind om komend schooljaar goed genoeg te zijn voor het basketbalteam op school. Sporten is voor hem een manier om de minder leuke dingen in zijn leven even te vergeten. Dat zijn vader twee jaar geleden is overleden bijvoorbeeld, en dat zijn moeder maar blijft proberen hem te koppelen aan een nichtje in Pakistan. Daar komt nog bij dat zijn beste vriend Yousuf een heel andere jongen is geworden sinds diens oudere broer is neergeschoten. Van hun vriendschap is weinig over en Fawad voelt zich alleen en onbegrepen.
Maar hij heeft grote dromen. Hij wil de eerste Pakistaanse speler in de NBA worden, en hij gaat het knapste meisje van zijn school voor zich winnen, ook al is ze nog zo anders dan hij. Eerst nog even toestemming van zijn moeder krijgen om mee te doen aan de selecties voor het schoolbasketbalteam.
Hoe moeilijk kan dat zijn…

Young Adult
Fictie 15+