Caatje Raakt

De gedichten van Caatje gaan over vreugde, de liefde, maar ook over de drukte, de stilte, onze gedachten en onze gevoelens. De dingen die het leven raken en waar we als mens bewust of onbewust geraakt door worden. Ze houden je een spiegel voor, leggen gevoelens en gedachten bloot en verwoorden mooie en moeilijke momenten in het leven. Als lezer voel je je aan de hand genomen door een vriendin, die je helpt je gevoelens op een rij te zetten en bewuster om te gaan met het leven om je heen. Caatje geeft steun, herkenning en erkenning en zet je aan om anders te kijken naar gebeurtenissen in jouw leven of die van een ander.

Is Caatje Raakt het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Caatje Raakt