Camille - Like Me

Camille - Like Me

Gelezen 5 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
De Ketnet-musicalreeks ‘#LikeMe’ loopt als een trein, en dat is mede te danken aan Camille Dhont (18). Zij speelt de rol van de stoere Camille. Camille van Beem is een echte diva. Haar vader is CEO van een succesvol IT-bedrijf en haar moeder handelt in kunst. De overvolle agenda’s van haar ouders zorgen ervoor dat ze weinig tijd met Camille kunnen doorbrengen. Ter compensatie bieden ze hun dochter een luxeleventje:een mooi en groot huis, dure wagens, trendy merkkledij…
Haar welgestelde financiële toestand thuis heeft ervoor gezorgd dat Camille op school bovenaan de ladder is komen te staan. De blonde schone met een gevoel voor mode en stijl deelt er de lakens uit. Haar wil is wet en dat zal iedereen geweten hebben. Hoewel Camille op het eerste gezicht een diva blijkt,heeft ook zij een menselijke kant, die met tijd en
stond naar boven komt.
Dit boek vertelt het verhaal van hoe Camille van verlegen meisje uitgroeit tot de queen bee van het SAS. Maar achter die façade zit ook een gevoelig meisje dat onder druk van haar moeder staat om altijd de mooiste en de beste te zijn.
Kind & Jeugd
Fictie kinder- en jeugdboeken algemeen
Borgerhoff & Lamberigts
28 februari 2020