Cannabis onder controle. Hoe?

De huidige cannabiswetgeving draagt niet bij tot de volksgezondheid Het aantal verslaafde gebruikers loopt niet terug Drugsmisbruik richt bij steeds meer mensen onherstelbare schade aan Tegenstanders beweren vaak dat een regulering van cannabis zal leiden tot een banalisering of commercialisering van de drug. Tegelijk moeten ze wel erkennen dat de huidige wetgeving nauwelijks positieve effecten heeft. Hoe kunnen we daarmee verder? In dit boek bundelen drie internationale experten hun ervaring om een concreet en toepasbaar scenario uit te werken voor een volwaardig cannabisbeleid. Daarbij is onder meer aandacht nodig voor voorlichting en onderzoek, maar ook voor het onderscheid tussen recreatief en medicinaal gebruik. Want alleen een vooruitstrevende benadering maakt een betere grip op het cannabisgebruik in Belgiƫ mogelijk.

Is Cannabis onder controle. Hoe? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Cannabis onder controle. Hoe?