Capitool Nederland

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0

Laat je verrassen door al het moois dat Nederland te bieden heeft

Deze Capitool Reisgids Nederland helpt je bij het plannen van verrassende uitstapjes en vakanties in eigen land. Lees over bruisende steden en een boeiende cultuur, over kleurrijke bollenvelden en ruige landschappen, over de pittoreske molens en eindeloze fietspaden, de parels van Nederland zijn ongekend.

✔ Boordevol tips, uitstapjes, leuke weetjes en achtergrondinformatie over plaatsen, dorpen en natuurgebieden
✔ Dankzij de prachtige fotografie en illustraties kun je vanuit je stoel Nederland bekijken
✔ Gedetailleerde plattegronden helpen je bij het vinden van de weg
✔ Opengewerkte tekeningen tonen het interieur van must sees, zoals de Sint-Jan, het Bonnefantenmuseum en het Joods Historisch Museum
✔ Inclusief wandel- en fietsroutes

Deze reisgids verdeelt Nederland in veertien regio’s: Amsterdam, Noord-Holland, Utrecht, Zuid-Holland, Zeeland, Waddeneilanden, Groningen, Friesland, Drenthe, Overijssel, Flevoland, Gelderland, Noord-Brabant en Limburg.

Met Capitool Reisgidsen ben je verzekerd van een reisgids boordevol informatie, met duidelijke plattegronden, prachtige foto’s en illustraties en handige tips. Met de Capitooltips geniet je van de mooiste uitzichten, maak je de beste vakantiefoto’s en ontdek je de bijzonderste plekjes. Jouw mooiste reis begint hier!

Reizen & Talen
Reisgidsen Benelux