Chakrawerkboek

De eerste druk van de Nederlandse editie van dit gezaghebbende boek over het chakrasysteem verscheen in 1989. Twaalf jaar later en tien drukken verder presenteren wij met gepaste trots een geheel herziene en vermeerderde druk in een nieuw, meer eigentijds omslag en een vernieuwde lay-out. Naast de vele door de auteur aangebrachte veranderingen en verfijningen zijn er ook nieuwe hoofdstukken toegevoegd over chakra's en kinderen en de relatie tussen chakra's en evolutie. In combinatie met Reis door de chakra's en Handboek chakrapsychologie vormt Chakrawerkboek een indrukwekkend, samenhangend overzicht van een spiritueel systeem dat steeds meer mensen aanspreekt.

Is Chakrawerkboek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Chakrawerkboek