Champagneglazen en tranentrekkers

Champagneglazen en tranentrekkers

Rank 45 Gelezen 42 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 42 Favoriet 0 Recensies 1
Feelgood Artikelen 1   Topics 0

De weddingplanner is de nieuwe feelgood-serie van Marijke Vos, auteur van Van Chanel naar flanel, Alles op alles en Het staat in de sterren. De serie draait om Tessa, die als assistent-weddingplanner de voorbereidingen treft voor de bijzonderste bruiloften.

In deze negende (bonus)aflevering trouwen Rob en Tessa! We kijken mee over de schouder van Maartje die, chaotisch als ze is, haar best doet om de voorbereidingen voor Tessa’s bruiloft op rolletjes te laten lopen. Dat is nog niet zo simpel, want naast de trouwerij organiseert Maartje de feestelijke opening van de tentoonstelling van Toms fotografische werk in een galerie. Als ze in alle haast een klein auto-ongeluk veroorzaakt zijn de rapen gaar… Krijgt Maartje het toch voor elkaar Tessa’s grote dag perfect te laten verlopen?

Feelgood

Meer artikelen

Recensies

Nog mooiere afsluiting

door: boekenbeschrijfster 2 likes ebook
De voorgaande boeken uit deze serie werden vanuit Tessa beschreven. Heel leuk dat deze bonusaflevering vanuit Maartje is beschreven. Alhoewel er wel bepaalde momenten waren dat ik erg benieuwd was naar de gedachten en gevoelens van Tessa. ‘Champagneglazen en tranentrekkers’ kent niet heel veel...