Chaos Trilogie 3 - Lawaai dat nooit stopt

`OORLOG, ZEGT BURGEMEESTER PRENTISS, EN ZIJN OGEN SCHITTEREN. `EINDELIJK.

Drie legers zijn op weg naar Nieuw Prentissdorp en ze zijn geen van alle van plan te wijken voordat de andere verslagen zijn. Todd en Viola bevinden zich midden in die oorlog en kunnen geen kant op. Zullen de nieuwe kolonisten op tijd komen om de planeet van een allesverslindende burgeroorlog te behoeden, of is het daarvoor al te laat? Want als oorlog monsters van mannen maakt, wat staat hun dan in de toekomst te wachten?

PATRICK NESS sluit zijn fenomenale trilogie af met een indrukwekkend slotdeel. Niet voor niets is de Chaos-trilogie in het buitenland overladen met grote prijzen en zijn de filmrechten verkocht.
Lawaai dat nooit stopt is het bloedstollende slotdeel over macht, overleving en de verwoestende gevolgen van het monster dat oorlog heet. Eerder verschenen Het mes dat niet wijkt en Het
donkere paradijs.

`Het zijn zulke belangrijke boeken omdat alles aan deze verhalen klopt. Ze zijn ongelooflijk spannend, de taal is zowel helder als poëtisch, er is humor, er is liefde, en de onderliggende verhaallijn vertelt ons over de noodzaak tot het bekijken van je eigen keuzes.
Edward van de Vendel

Recensies (4)

Meer recensies

Is Chaos Trilogie 3 - Lawaai dat nooit stopt het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Chaos Trilogie 3 - Lawaai dat nooit stopt