Cherry blossom tree

Echt een verhaallijn kan je niet echt vinden in het boek, het is ook echt een heel kort boekje dat je gemakkelijk kan meenemen omdat het zo klein is zodat je het eventueel ergens gemakkelijk mee kunnen nemen.

Je kan wel een beetje een draad volgen, omdat vaak de gedichtjes verbonden zijn met personen of karakters en zit er toch ook wel een romantisch kantje aan.
Met ieder gedicht probeer ik een verhaal te vertellen soms een eigenverhaal en soms één met een vervolg, naar het einde toe zal je merken dat er meer een persoonlijke inbreng is en dat er ook meer een samenhang is.

Zal het hem lukken om zijn vlam te kunnen overtuigen en is hij daar wel nog zo zeker van?

Extra:

Sommige gedichten hebben de titel gekregen over de personage’s om duidelijk te maken dat deze liefdes vlammen zijn, maar het personage dat herhaaldelijk terug komt in verschillende gedichten is nooit zelf met naam benoemd.

Is Cherry blossom tree het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Cherry blossom tree