Christina – het visioen van het goede / Deel 2

Christina – het visioen van het goede

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Christina is een meisje van zeventien uit het Zwitserse Toggenburg. Ze is geboren met een sterk verruimd bewustzijn en behoort daarmee tot een nieuwe generatie van jonge, evolutionaire denkers die het menselijk bestaan zien, beschrijven en leven als een samenhang van kwantumfysica, neuropsychologie en spiritualiteit. Van jongs af aan geeft ze al blijk van een opmerkelijk inzicht in de huidige wereld en verbaast ze met haar sterke ethiek, wijsheid en innerlijke rust, die een nieuwe dimensie van mens-zijn doen vermoeden.

Dit tweede deel is ook weer vanuit het perspectief van haar moeder Bernadette geschreven. Zij vervolgt haar verhaal over de ontwikkeling die Christina doormaakt: het einde van haar schooltijd, de onthulling van haar levensplan en het prachtige begin van haar werk in het openbaar.

Andere onderwerpen in deel 2 zijn: de universele spelregels van het leven, het bewandelen van het individuele zielenpad en de ontvouwing van ons persoonlijke potentieel, de hulp van onze spirituele begeleiders, praktische tips voor het verhogen van onze individuele en collectieve trilling, de stille revolutie van onvoorwaardelijke liefde, het belang van aarden voor de mensen van de nieuwe tijd, de noodzakelijke verbinding tussen kritisch denken en spiritualiteit, holistische wetenschap en positieve technologie, vier mogelijkheden om ons bewustzijn te richten, de vijfdimensionale toekomst van de mensheid, en het gouden tijdperk waarvan we aan de vooravond staan.

'In ons diepste wezen zijn we allemaal gelijk. Niemand is verder dan een ander, het ene licht is niet helderder dan het andere en geen enkele levensopdracht is belangrijker dan een andere. We zijn allemaal goddelijke wezens die hier een ervaring als mens hebben, en geen mensen die goddelijke wezens worden.'
- Christina
Religie & Spiritualiteit