Het visioen over het goede

Rank 6676 Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Christina von Dreien (2001) komt uit het Zwitserse Toggenburg. Ze is geboren met een sterk verruimd bewustzijn en behoort daarmee tot een nieuwe generatie jonge, evolutionaire denkers die het menselijk bestaan zien, beschrijven en leven als een samenhang van kwantumfysica, neuropsychologie en spiritualiteit. Van jongs af aan geeft ze al blijk van een opmerkelijk inzicht in de huidige wereld en verbaast ze met haar sterke ethiek, wijsheid en innerlijke rust, die een nieuwe dimensie van mens-zijn doen vermoeden.

Dit tweede deel is ook weer vanuit het perspectief van Christina's moeder, Bernadette, geschreven. Zij vervolgt haar verhaal over de ontwikkeling die Christina doormaakt: het einde van haar schooltijd, de onthulling van haar levensplan en het prachtige begin van haar werk in het openbaar.

Andere onderwerpen in deel 2 zijn: de universele spelregels van het leven, het bewandelen van het individuele zielspad en de ontvouwing van ons persoonlijke potentieel, de hulp van onze spirituele begeleiders, praktische tips voor onze individuele en collectieve frequentieverhoging, de stille revolutie van onvoorwaardelijke liefde, het belang van aarden voor de mensen van de nieuwe tijd, de noodzakelijke verbinding tussen dwarsdenken en spiritualiteit, holistische wetenschap en positieve technologie, vier mogelijkheden om ons bewustzijn te richten, de vijfdimensionale toekomst van de mensheid, en het gouden tijdperk waarvan we aan de vooravond staan.

'In ons diepste wezen zijn we allemaal gelijk. Niemand is verder dan een ander, geen licht is helderder dan een ander licht en geen enkele levenstaak is belangrijker dan een andere levenstaak. We zijn geen mensen die goddelijke wezens worden, maar goddelijke wezens die hier een ervaring als mens hebben.'
- Christina von Dreien

Religie & Spiritualiteit
Esoterie algemeen
Uitgeverij Akasha
01 juni 2021
01 juni 2021

Reacties op: Het visioen over het goede