Cobraville

Cobraville is een scherpe politieke actiethriller over de veranderingen in de internationale bondgenootschappen die momenteel onze wereld op zijn kop zetten.

Wanneer in de jungle van Mindanao een gecamoufleerde bewakingsmonitor op onverklaarbare wijze offline gaat, wordt de eenheid van Captain Cole Langan - codenaam Talaria - ernaartoe gestuurd om hem te repareren. Ondanks de felle guerrillastrijd die er in dit gebied woedt tussen moslimterroristen en christelijke troepen.

Nietsvermoedend trapt Talaria in de val die gezet is door een leider van Al Qaida, die eropuit is deze CIA-expeditie aan te kunnen klagen voor massamoord om zo voor het eerst in de geschiedenis Amerikaanse CIA-agenten voor het Internationale Gerechtshof in Den Haag te kunnen slepen.

Is Cobraville het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Cobraville