Niceville

VN:

Niceville 1 - De vermissing

Gelezen 44 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 32 Favoriet 1 Recensies 7
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Er is iets mis in Niceville...

Een jongen verdwijnt letterlijk spoorloos van de hoofdstraat. Een beveiligingscamera legt het moment van zijn onmiddellijke, onverklaarbare verdwijning vast.

Vervolgens leidt een brutale bankoverval tot zeven doden, onder wie vier agenten. Het zet een reeks rampzalige gebeurtenissen in gang, die slechts in 36 uur twintig verschillende levens beïnvloedt.

Nick Kavanaugh, een agent met een duistere kant, leidt beide onderzoeken. Al snel krijgen hij en zijn vrouw Kate te maken met een schaduwwereld, waarin de tijd een ander ritme heeft en gerechtigheid raadselachtige vormen aanneemt.

... in Niceville, waar het kwaad veel langer leeft dan mensen

Spannende boeken algemeen
Mireille Vroege
Boekerij
04 oktober 2012
15 juni 2013

Stroud is een aanwinst in het thriller- en griezelgenre.

door: Anne Terwisscha 1 like

Niceville. Als een auteur een stadje zo noemt, dan is de kans groot dat het daar helemaal niet zo prettig toeven is. Het stadje ligt in de schaduw van een reusachtig kalkstenen klif, dat een kratergat herbergt waarin zich duistere machten bevinden. Niceville kent een gemiddeld hoog aantal...

Reacties op: Niceville 1 - De vermissing