Cold Case

Cold Case

Gelezen 2 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Thrillers & Spanning   Topics 0
Rob Scherjon debuteerde in 1991 met de misdaadroman Het Japanse medicijn, met als hoofdpersoon de Rotterdamse journalist (en jazzliefhebber) Mark Sanders. In Cold Case, Scherjons zevende thriller, keert Mark Sanders terug. Hij is inmiddels gepensio- neerd en zijn vrouw is bij hem weggelopen. Hij wordt benaderd door ex-rechercheur Cor Spijker over een zaak van acht jaar geleden waarbij een Duitse hoteleigenaar en zijn vrouw kort na elkaar dodelijk zijn verongelukt. Het echtpaar woonde in Rotterdam.

Het onderzoek van de politie leverde destijds niets op. De zaak werd geseponeerd. Cor Spijker begint op eigen initiatief aan een nieuw onderzoek en Mark Sanders besluit mee te doen. Hun speurtocht brengt het tweetal naar de Belgische kustplaats Blankenberge, waar zij in het plaatselijke casino een ontdekking doen die leidt tot een zinderende ontknoping.

De pers over eerdere boeken van Rob Scherjon:

‘Scherjon houdt de lezer bij de les.’
- De Volkskrant

‘Een heerlijk boek voor de vakantie, dat je in e?e?n ruk uitleest.’
- IJssel- en Lekstreek

‘Luchtig geschreven, vol humor.’
- Leestafel.info
Thriller
Uitgeverij Aspekt B.V.
20 april 2020

Recensies

Aardig verhaal als je houdt van politie-speurwerk

door: Conny Schelvis 1 like
Rob Scherjon schreef in 1991 zijn eerste misdaadroman met als hoofdpersoon de Rotterdamse journalist ( en jazzliefhebber) Mark Sanders. ” Cold Case” is zijn zevende thriller en Mark Sanders is weer terug op het toneel. Dit is het eerste boek wat ik van hem lees en het is een zelfstandig...