Creatief plannen & meer

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Plannen kent straks geen geheimen meer voor jou. Dit boek biedt je alle informatie en inspiratie om je leven te ordenen, plannen te maken, doelen te stellen, en je creativiteit een boost te geven. Plannerexpert en blogbekendheid Rebecca Spooner neemt je mee langs alle verschillende aspecten van het proactief journalen en plannen, en ze vertelt je alle geheimen en essentiële tools zodat je meteen aan de slag kunt met je eigen planner.
- Volledige uitleg over verschillende plannerstijlen: van bulletjournalen tot de Alistair Methode.
- Creëer dagelijkse, maandelijkse en jaarlijkse logs die afgestemd zijn op jouw leven en die werken voor jou.
- Honderden inspirerende foto's van lay-outs en spreads
- Instructies voor het maken van lijstjes, trackers, braindumps en collecties om alles bij de hand te hebben.
- Stap-voor-stap instructies voor het maken van herinneringenpagina's en handige accessoires.
- Persoonlijke anekdotes over de uitdagingen en successen uit de plannerscarrière van Rebecca.
Of je nu je washok wilt herindelen, het weekmenu wilt samenstellen, je droomvakantie vorm wilt geven, persoonlijke mijlpalen wilt herinneren of wilt trainen voor je eerste 5 kilometer: Creatief plannen & meer bied je alle informatie om je mentale rommel op te ruimen, je tijd te managen, te focussen op doelen en creatief bezig te zijn.
BBNC Uitgevers