Curry's

Culinair   Topics 0
India en Zuidoost-Azië staan al eeuwenlang bekend als de specerijencentra van de wereld. Sinds mensenheugenis worden er specerijen gebruikt om het voedsel van alledag, de rijst, noedels en broden, smakelijker te maken met heerlijke, sausachtige gerechten, de zogenaamde curry’s. Curry’s bevat een inspirerende verzameling recepten om zelf thuis heerlijke, authentieke curry’s te bereiden.

Het boek bevat meer dan 150 traditionele recepten voor gerechten als tandoori-kip, lamsvlees-korma, tarka-dal en rundvlees-biryani. Door de stapsgewijze aanwijzingen en de prachtige kleurenfoto’s is het bereiden van vurige en kruidige curry’s nog nooit zo eenvoudig geweest!

Mridula Baljekar is een prijswinnend bestsellerauteur van 27 Indiase kookboeken, en de trotse winnaar van twee internationale kookboekawards. Ze is zowel in Engeland als in India regelmatig op televisie te zien, in haar eigen show en als gast bij populaire programma’s.

Deze herdruk is verschenen in een geheel nieuwe uitvoering met een nieuw ISBN.

Culinair
Keuken per land en streek
Veltman Uitgevers B.V.
03 mei 2021