Dante

Dante

Gelezen 31 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 31 Favoriet 4 Recensies 5
Young adult Lijsten 2 Spots 2   Topics 0

Dante 1 is het tweede boek van de razendspannende reeks Slaves. De gebeurtenissen in de wrede toekomstwereld van Raven 1 worden ditmaal gezien door de donkere ogen van Dante. Een grandioos verhaal voor young adults. Het jaar 2558. Nadat hij op een dodelijke kamikazevlucht naar de ruimte was gestuurd, landt de Trasherslaaf Dante na twee jaar onverwachts weer op aarde. Toch komt het Bastion zijn beloftes niet na en krijgt Dante opnieuw een levensgevaarlijke opdracht. Dit keer wordt hij gedwongen om de moord op de machtige Genoot Ghassan Aboud te onderzoeken en moet hij undercover infiltreren in het gevaarlijke, mysterieuze Bastion. Gedreven door wraak en schuldgevoel betreedt Dante de kringen van macht. Heeft Raven, de beschuldigde slavin, de moord wel gepleegd? Dante moet kiezen tussen buigen of breken. Hij heeft geen andere keuze. Toch?

Young Adult
Fictie 15+
Slaves (2)
Clavis bvba
18 september 2017
23 oktober 2017

Marloes Auteur

Eens een slaaf, altijd een slaaf. Toch?

door: Marloes

Na de veelbelovende woorden in Raven 1 bleef het een tijdje stil rondom de serie ‘Slaves’. In 2018 komt Miriam Borgermans echter met het tweede deel: Dante 1. Borgermans hanteert dezelfde wereld als in het boek over Raven, maar beschrijft nu de gruwelen door de ogen van Dante, een slaaf.

...

Reacties op: Dante