De ander en de een

In dit gevarieerde dieren boek met acht maatschappelijk geëngageerde verhalen zien we hoe wonderlijk de mens eigenlijk in elkaar zit. Vlijmscherpe grappen maken plaats voor poëzie, beeldende pareltjes uit het wonderlijke dierenrijk. Herkenbare en lastige vraagstukken worden aangepakt, zoals 'Hoe creëer je geluk en hoe ver ga je in vriendschap?' !Vfaar ook 'Ben je zo volgzaam als het schaap of wil je zo uniek zijn als de rups?' Kom erachter hoe dierlijke eenvoud een oplossing kan zijn voor je problemen en dilemma's.

Het boek sluit aan bij de voorstelling Het bos draaft doorrrrrr! De theatervoorstelling gaat in september 2018 in première.

Is De ander en de een het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De ander en de een