De avonturen van Jack en Joes

Rust, regelmaat en reinheid is belangrijk voor ieder kind. Een kind kan zich beter ontwikkelen in een veilige omgeving, waar er structuur geboden wordt.
Na een paar jaar te hebben gewerkt op kinderdagverblijven, peuterspeelzaal, BSO het onderwijs en binnen het moederschap, zie ik hoe kinderen kunnen opbloeien en exploreren wanneer zij de juiste aandacht krijgen. Ik bedacht telkens nieuwe versjes tijdens diverse terugkerende dagelijkse activiteiten. Wordt het slapen gaan niet veel leuker wanneer je als kindzijnde weet, dat er eerst een verhaaltje of versje wordt voorgelezen?!

Is De avonturen van Jack en Joes het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De avonturen van Jack en Joes