De avonturen van Kapitein Onderbroek

De avonturen van Kapitein Onderbroek

Gelezen 6 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Junior Spots 2   Topics 0
De avonturen van Kapitein Onderbroek is het eerste deel in de supergrappige graphicnovelserie van Dav Pilkey. Volledig in kleur, voor kinderen vanaf 8 jaar. Bekend van de succesvolle Netflix-serie en film.
Dit is méér dan onderbroekenlol!

Sjors en Harm halen altijd kattenkwaad uit. Als ze met hun grappen een rugbywedstrijd op school in het honderd laten lopen, gaat het goed mis. De directeur blijkt met bewakingscamera's alles opgenomen te hebben en chanteert
ze daarmee. Sjors en Harm moeten de meest vervelende klussen opknappen, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Maar de jongens nemen wraak met een hypnose-ring. Ze veranderen de directeur in Kapitein Onderbroek, die als een soort Superman allerlei heldendaden verricht.
Dit boek bevat veel illustraties, met als extra's een strip over de avonturen van Kapitein Onderbroek en een heuse flap-o-rama, waarbij je door een bladzijde te bewegen een echte animatie krijgt!
Kind & Jeugd
Tjibbe Veldkamp