De baas

Whitney G.

Hij had die email nooit mogen krijgen…

Onderwerp: Mijn baas.

Heb ik je vandaag al verteld dat ik mijn baas haat? Hij mag dan verdomd sexy zijn, maar zodra ik binnen kwam lopen vroeg die arrogante KL*TZAK of ik zijn was kon ophalen. Daarna zei hij dat ik zijn Jaguar naar de wasstraat moest brengen, maar die stond vijftien kilometer buiten de stad! Bovendien had ik al uren in de rij gestaan voor een of ander horloge van honderd dollar, voordat ik naar die wasstraat ging. Ik kan niet wachten tot ik hem over twee maanden vertel dat ik ontslag neem en dat hij mijn reet kan kussen. Al die fantasieën over hem kussen op zijn ‘perfecte mond’ of dat hij me over zijn bureau buigt, zijn allang verdwenen. VERDWENEN.

Je BFF, Mya

PS Zeg alsjeblieft dat jouw dag beter verloopt dan de mijne?

Onderwerp: Re: Mijn baas.

Nee, je hebt me vandaag nog niet verteld dat je je baas haat, maar omdat je deze e-mail naar mij hebt gestuurd, weet ik het nu… Ja, ik heb je inderdaad gevraagd om mijn was op te halen toen je binnenkwam. (Waar blijft die?) En ik vroeg je om mijn Jaguar te wassen en mijn horloge van duizend dollar op te halen. (Bedankt dat je vijf uur deed over een paar taken die ook binnen twee uur gedaan konden worden.) Je hoeft geen twee maanden te wachten om me te vertellen dat je ontslag neemt. Ik sta nu voor de deur van je kantoor. (Doe open.) Ik geef geen commentaar op je ‘fantasieën’, al geloof ik er niets van dat ze echt ‘verdwenen’ zijn.

Je baas, Michael

PS Ja, mijn dag verloopt absoluut veel beter dan die van jou…

Recensies (3)

Meer recensies

Is De baas het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De baas