Meer dan 4,3 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
De babysitter

De babysitter

Gelezen 58 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 32 Favoriet 1 Recensies 9
Young adult   Topics 0
Jelena is supertrots op haar nieuwe baantje, dat ze helemaal zelf geregeld heeft. Ze gaat oppassen op peuter Maeve. Tijdens haar ­eerste oppasavond krijgt ze ineens een appje van haar crush Jordy: of ze met hem en zijn vrienden komt chillen op een strandje. Jelena baalt ervan dat hij dat uitgerekend vandaag vraagt. Dit is haar grote kans om ­Jordy’s nieuwe vriendin te worden, maar ze kan Maeve toch niet alleen thuis laten? Dan bedenkt ze dat ze Maeve wel méé kan nemen.

Eenmaal op het strandje loopt het helemaal uit de hand. De ex van­ ­Jordy is er, en Jordy en zijn vrienden krijgen ruzie met een andere groep. Jelena probeert de situatie te ontvluchten, maar het is al te laat. Als Maeve en zij hierbij betrokken raken, realiseert ze zich dat ze iets heel doms heeft gedaan. Hoe gaat ze zich hier ooit nog uit redden?

Kind & Jeugd , Young Adult
Fictie 13-15 jaar