De bekentenissen van Max Tivoli

Bij zijn geboorte heeft Max het uiterlijk van een oud, stervend schepsel. Hij groeit op als andere kinderen, maar te oordelen naar zijn fysieke verschijning lijkt zijn leeftijd achterwaarts te gaan. Tegen de historische achtergrond van San Francisco aan het begin van de twintigste eeuw, volgen uit Max' leven en zijn bekentenissen vragen over het karakter van de tijd, over schijn en werkelijkheid en over de liefde. Fragment: ‘We zijn allemaal iemands grote liefde. Dat wilde ik opschrijven voor het geval ik betrapt word en deze bladzijden niet meer kan afmaken, voor het geval dat u zo verontrust raakt over de inhoud van mijn bekentenis dat u hem in het vuur gooit voordat ik u over ware liefde en moord kan vertellen.’ Andrew Sean Greer is de auteur van de alom geprezen en bekroonde verhalenbundel How It Was for Me. Voor De bekentenissen van Max Tivoli wordt hij momenteel overstelpt met lovende kritieken. De auteur woont in San Francisco.

Is De bekentenissen van Max Tivoli het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De bekentenissen van Max Tivoli