De brede rug van de Nederlandse maagd

Rutger Lemming, de boeiende en bijna-beroemde sriller-held van Ferdinandusse, krijgt de opdracht een pornografisch manuscript te bewerken. De blote hoofdpersoon uit het manuscript blijkt een vooraanstaand Nederlands politicus. Dan begint een hard en snel verhaal over moord (de aanslag op de oppositieleider), seks, (merkwaardige roze balletten in Wassenaar), humor en satire.

Is er in Nederland een staatsgreep mogelijk? Tegen de achtergrond van (studenten)geweld en politieke corruptie ontrolt zich een uiterst humoristische geschiedenis, die haar climax vindt in onze Tweede Kamer.

Is De brede rug van de Nederlandse maagd het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De brede rug van de Nederlandse maagd