De cambridge happiness-profiler

De cambridge happiness-profiler

Kijk hoe het ervoor staat met je eigen geluk en ontdek welke gebieden in je leven aandacht moeten krijgen om zo gelukkig mogelijk te worden
We willen allemaal graag gelukkig zijn. En omdat we niet goed weten hoe we dat precies kunnen aanpakken en omdat het ook gewoon niet altijd even gemakkelijk is, doen we vaak maar wat. We lezen een boek, doen een cursus mindfulness of gaan een keer lang met vakantie. Maar wanneer we onszelf beter begrijpen, kunnen we ontdekken wat ons écht gelukkiger maakt. Patrick van Hees ontwikkelde daarom een test, de CHAP®: de Cambridge happiness-profiler, die jouw geluk inzichtelijk maakt.
Geluk is namelijk geen magie. Het is meetbaar en voor een deel is het dus ook maakbaar. De test duurt vijf minuten en daarna krijg je een persoonlijk geluksrapport, dat je laat zien hoe je scoort op 28 ‘geluksvoorspellers’ gebaseerd op wetenschappelijke geluksonderzoeken en aanbevelingen van internationale experts. Dus doe snel de CHAP en ontdek hoe je jouw geluk kunt vergroten! Want misschien moet jij wel helemaal geen mindfulness-cursus doen, maar kun je beter een keer per week een wandeling maken. Met dit boek krijg je twee belangrijke handvatten: inzicht in je eigen geluk en honderden praktische ideeën van Patrick van Hees om nóg gelukkiger te worden, speciaal voor jou.
De pers over de boeken van Patrick van Hees
‘We hebben professionals als Patrick van Hees nodig om een mooie invulling aan het leven te geven.’ Rudi Westendorp, auteur van Oud worden zonder het te zijn
‘De Nederlandse Paulo Coelho is opgestaan.’ De Telegraaf
De geluksprofessor is een spannend, romantisch en inspirerend boek, dat je gelezen moet hebben.’ Barry Atsma, acteur

Boekerij
17 maart 2020