9789463653909_front

De Caminomoord

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Kai is druk aan het werk en negeert daarom het telefoontje van zijn broer Wilco, die hij al een tijdje niet heeft gesproken als gevolg van een bekoelde relatie. Het is het laatste teken van leven van Wilco, want ’s avonds bezoekt een inspecteur hem: zijn broer, die in Spanje de pelgrimsroute de Camino liep, is met messteken om het leven gebracht. Kai gaat naar Spanje en heeft alleen maar vragen. Waarom liep zijn broer deze lange tocht? Wie was de vrouw die hem vergezelde? En wat had Wilco hem willen zeggen? Later verplaatst het onderzoek zich naar Rotterdam. Wilco krijgt regelmatig waarschuwingen van de politie dat hij hen voor de voeten loopt. En op een gegeven moment wordt hij zelf als verdachte aangemerkt, vanwege enkele dramatische gebeurtenissen uit het verleden. Bij de verbeten jacht op de moordenaar loopt Kai zelf ook groot gevaar en vallen er nog meer doden terwijl de Rotterdamse recherche in het duister tast. Moet de moordenaar in zakelijke kring worden gezocht of in de privésfeer vanwege het roerige liefdesleven van zijn broer? Nadat Kai, geholpen door de kordate brigadier Meyra, uiteindelijk achter de identiteit van de moordenaar van zijn broer is gekomen, geeft deze zich niet zomaar gewonnen

Thriller
Elikser B.V. Uitgeverij