Meer dan 5,2 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid

De Cock en de kus des doods

Als Joyce Degenaar vermoord wordt aangetroffen, staat De Cock voor een raadsel. Wie zou deze geliefde en bekende Amsterdamse hebben willen vermoorden? Zij was actief in haar buurt en betrokken bij de Voedselbank. Daarnaast was ze ook lijsttrekker van Ons Mooi Amsterdam, een partij die zitting heeft in de gemeentepolitiek.

De aandacht van De Cock richt zich al snel op Joyce’ echtgenoot Matthias. Hij is een succesvol ondernemer, die snel puissant rijk is geworden maar die warme banden met de onderwereld blijkt te onderhouden. Zijn zonnestudio’s zijn een perfecte locatie voor hun witwaspraktijken. Was het haar eigen politieke handel en wandel die haar fataal is geworden? Of is zij het slachtoffer geworden van het verborgen leven van haar echtgenoot…?

Toon details

Is De Cock en de kus des doods het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Populaire boeken in hetzelfde genre

Boeken van dezelfde auteur

Gesponsord

Als lezer word je uitgenodigd mee te denken en krijg je voldoende hints en vermoedens toegespeeld en toch sta je continu op het verkeerde been.

Doe mee aan de Hebban Boek van de Maand Challenge en lees mee met de Hebban Crew. 16 verrassende boeken in 16 maanden!

Reageren op De Cock en de kus des doods

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.