VN:

De Da Vinci Code

Rank 5586 Gelezen 7095 Aan het lezen 76 Wil ik lezen 481 Favoriet 687 Recensies 180
Thrillers & Spanning Artikelen 14 Newsroom 1 Lijsten 21 Spots 8 Hebban 1000 16   Topics 0

Een verborgen code in het werk van Leonardo Da Vinci Een wanhopige race door Franse kathedralen en kastelen Een verbazingwekkende eeuwenoude waarheid - eindelijk onthuld In Parijs loopt professor Robert Langdon een afspraak mis met de curator van het Louvre omdat die kort daarvoor is vermoord. Langdon is de belangrijkste verdachte, ook al omdat de man vóór hij stierf Langdons naam op de grond heeft geschreven. Langdon vlucht, geholpen door een agente. Hij beseft dat de curator aanwijzingen heeft achtergelaten die alleen hij kan ontcijferen: symbolen die verwijzen naar het werk van Da Vinci, voor wiens 'Mona Lisa' het lijk gevonden is. Langdon gaat terug, het Louvre in. Met zijn redster begint hij een speurtocht naar het motief voor de moord en naar de betrokkenheid van Opus Dei. Maar de politie en de moordenaar zitten hem op de hielen... De Da Vinci code is onvergelijkbaar met elke andere thriller: bloedspannend, intelligent, meedogenloos snel en vol interessante details.

Thriller
Literaire thriller
Pockets spanning
Oorspronkelijke titel
The Da Vinci Code
Robert Langdon (2)
Josephine Ruitenberg Richard Kruis ...
Luitingh Sijthoff
01 november 2003
03 juli 2018

3 keer bewerkt, laatste bewerking door iggi

Sander (Hebban Crew) Hebban Crew

Vijf dikke vette sterren

door: Sander (Hebban Crew) 1 reactie 1 like

Vijf miljoen exemplaren van The Da Vinci Code zwerven momenteel door Amerika. Nog nooit werden er van één thriller zoveel boeken gedrukt, laat staan verkocht. Sinds de verschijning staat het vierde boek van Dan Brown steevast in de top 3 van alle bestsellerlijsten. The Da Vinci Code is hot! Maar is...

Reacties op: De Da Vinci Code