Het verloren symbool

Rank 370 Gelezen 2594 Aan het lezen 39 Wil ik lezen 460 Favoriet 99 Recensies 37
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 4 Spots 3 Top25's 29 Hebban 1000 423   Topics 0

Robert Langdon wordt onder valse voorwendselen naar Washington gelokt: het epicentrum van de wereldmacht en de stad met de grootste verborgen geheimen uit de geschiedenis. Na aankomst in het Capitool krijgt hij een telefoontje. Peter Solomon, vooraanstaand lid van de vrijmetselarij, filantroop en goede vriend van Langdon, is ontvoerd en verkeert in levensgevaar. Solomons kidnapper wil maar één ding: dat Langdon de codes van het mysterieuze genootschap ontcijfert en de legendarische macht die daardoor vrijkomt aan de kidnapper overdraagt. Langdon kan niet anders dan het spel meespelen. Hij krijgt hulp van Katherine, Solomons zus, een vooraanstaand wetenschapper die de kracht van het menselijk denken bestudeert. Lukt het hen om op hun duizelingwekkende tocht de geheimen van Washington te ontraadselen? Want wat hadden de idealen van de geestelijke vaders van de Verenigde Staten gemeen met de denkbeelden van de vrijmetselarij? En kan die kennis het leven van Solomon en het lot van de wereld redden?

Thriller
Oorspronkelijke titel
The Lost Symbol
Robert Langdon (3)
Marion Drolsbach Erica Feberwee ...
Luitingh
24 oktober 2009
06 juni 2017

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Gerrit

De Da Vinci Code overtroffen

door: Anne Terwisscha 2 likes
Robert Langdon en zijn schepper Dan Brown behoeven geen introductie meer. Na De Da Vinci code kon niemand meer om hen heen.
Brown heeft jarenlang gewerkt aan het derde boek met Langdon in de hoofdrol. Het enige wat bekend was, was dat de aandacht dit keer zou uitgaan naar de vrijmetselarij.
...

Reacties op: Het verloren symbool