VN:

Het Juvenalis Dilemma

Rank 5058 Gelezen 3193 Aan het lezen 16 Wil ik lezen 314 Favoriet 75 Recensies 63
Thrillers & Spanning Lijsten 9 Spots 2 Hebban 1000 597   Topics 0

Dan Brown laat zijn onderzoeks- en vertellersgaven los op de machtigste inlichtingendienst ter wereld: de National Security Agency, een ultrageheime miljardenoperatie met als missie het breken van vijandelijke codes, tot elke prijs. Als de krachtige NSA-supercomputer doldraait op een onbreekbare code, wordt de briljante wiskundige Susan Fletcher opgeroepen. Zij ontdekt dat de NSA gechanteerd wordt met een code die zo ingenieus is dat er een ramp dreigt als terroristen en criminele netwerken hem in handen krijgen.

Pockets spanning

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Gerrit

Eric Herni Boekverkoper

Het zoveelste bewijs van Dan Browns ongekende vakmanschap

door: Eric Herni 2 likes

Na het succes van Het Bernini Mysterie en – vooral – De Da Vinci Code heeft uitgeverij Luitingh nu ook het eerste boek van Dan Brown in een vertaling op de markt gebracht. Ik wist van tevoren dat Het Juvenalis Dilemma sterk zou afwijken van de twee eerder genoemde titels, maar ondanks dat heeft Dan...

Reacties op: Het Juvenalis Dilemma